Niets is zo vervelend voor je klant, als die doorverbinden naar een medewerker terwijl de collega niet beschikbaar is. Dat staat niet echt professioneel. Met de telefonieoplossing van 3CX kun je dat voorkomen, omdat je eenvoudig inzicht hebt in de beschikbaarheid en bereikbaarheid van je medewerkers.
De telefoon is nog steeds een van de meest gebruikte manieren om met een bedrijf of organisatie in contact te komen. Dus wil je een telefonieoplossing die je daarbij ondersteunt en je op een eenvoudig manier je telefonie laat beheren. Wat ons betreft is 3CX dan een van de beste oplossingen. 3CX komt met een volledige beheermodule, waarin je alle toestellen en telefoonlijnen kunt volgen. Zo zie je dus in één oogopslag of je collega beschikbaar is. De beheermodule is webbased, dus vanaf elke locatie te bereiken. Wel zo handig, nu we steeds meer thuiswerken.
Chat en videobellen
Bereikbaarheid is alles, ook via je website. Livechat mogelijkheden worden dan ook steeds belangrijker. Met de geïntegreerde livechat-mogelijkheden van 3CX kunnen bezoekers van je website direct met jou chatten of bellen. Je medewerkers kunnen reageren via de 3CX-webclient of -app. Als chat niet volstaat, kunnen ze het gesprek met één klik uitbreiden naar een telefoon- of videogesprek.
Gecertificeerde Partner
Onlangs is DCG een gecertificeerde partner van 3CX geworden. Deze certificering betekent dat we niet alleen bevoegd, maar ook getraind zijn om de telefonieoplossingen te installeren en te integreren in je bestaande IT-infrastructuur. Kort gezegd: heb je een vraag over 3CX, dan hebben wij het antwoord. Wil je 3CX in jouw organisatie gaan gebruiken? Dan zorgen wij ervoor dat alles werkt en ingericht is, van de techniek op de achtergrond tot aan de keuzemenu’s en wachtmuziek voor je klanten. Deze certificering is de eerste stap, maar uiteraard gaan we door.
Wil je meer weten over de telefonieoplossingen van 3CX? Bij DCG Connect helpen we je graag. Neem gerust een kijkje of neem contact op.