‘Ik hoop dat ze niet te groot worden’

Lees meer

“Wanneer je ze ook nodig hebt, ze zijn er altijd.” Dat is wat Dutch Cloud Group volgens Peter van Dalen, directeur van Dijkgroep Woonzorg uit Vlaardingen, zo typeert. “Mijn medewerkers hebben ook het nummer van Alex. Als ze een probleem hebben, dan is het binnen no time opgelost.”

De Dijkgroep Woonzorg en Dagbesteding biedt een beschutte leer- en werkplek voor mensen met een lichamelijke en verstandelijke beperking. “Ik doe dit al heel lang, en zo ken ik Adri ook. We leerden elkaar zo’n 12 jaar geleden kennen bij de dagbesteding. Daar haalden we oude pc’s uit elkaar. Adri hielp ons aan de pc’s te komen,” vertelt Peter. “In 2015 zijn we de Dijkgroep gestart en naar Vlaardingen verhuisd. Nu richten we ons op het repareren van meubels en audioapparatuur. Maar wat we vooral willen bereiken is dat onze collega’s – want dat zijn de mensen die hier werken – zich goed voelen, zich kunnen ontwikkelen en waar nodig sociale vaardigheden kunnen aanleren of verbeteren. En dat ze daar vooral plezier in hebben.”

Doe-het-zelf

“De afgelopen jaren zijn we gestaagd gegroeid en zijn er meerdere locaties bijgekomen. Dus groeide ook onze ICT. Nu ben ik een echte doe-het-zelver met pc’s en dergelijke. Als ik het zelf kan regelen of aan elkaar kan knopen, dan doe ik dat ook. Maar op een gegeven moment hadden we constant problemen met de mail, met het netwerk, met de verbindingen. Het ging gewoon niet meer.” En dus nam Peter weer contact op met Adri. “We hebben alles door DCG laten vernieuwen. En dat is echt heel goed bevallen.”

Altijd bereikbaar

“Wat het belangrijkste voor mij is, is dat ze altijd bereikbaar zijn. Onlangs moest mijn vrouw – zij werkt ook in de Dijkgroep – ’s avonds een belangrijke mail versturen, maar de nieuwe email was nog niet op haar laptop geïnstalleerd. Dus belde ze Alex. Die heeft tijdens het uitlaten van de hond haar geholpen met de installatie. Dat zegt toch genoeg?!” Peter kan zich dan ook geen problemen herinneren. “Eén keer zijn we te laat geïnformeerd over de migratie van onze mailserver. Toen lag de mail er even uit. Maar verder hebben we geen problemen. Ja, over de prijs. Maar ja, IT is altijd te duur, niet waar?” lacht Peter.

“Ik zou me geen betere IT-partner kunnen wensen. Als we een probleem hebben, dan staat DGC voor ons klaar. Ik hoop alleen dat ze niet té groot worden, zodat ze de service die ze nu leveren kunnen blijven handhaven,” besluit Peter.

Wil je meer weten over de Dijkgroep woonzorg en dagbesteding, neem dan een kijkje op hun website. Wil je meer weten over hoe DCG jou kan helpen met je IT? Neem gerust contact op.

‘Ik hoop dat ze niet te groot worden’

'DCG staat altijd voor je klaar'

Bekijk ook onze andere nieuwsberichten

Onze missie is om iedereen de juiste diensten aan te kunnen bieden voor de beste prijs.

Wij bieden altijd de beste ondersteuning en doen dat elke dag. Dat is precies de reden om te kiezen voor DCG.

Hoe het werkt bij DCG

Bestellen

Je kunt de diensten eenvoudig via onze website bestellen.

Afrekenen

Na je bestelling kan je via onze online betaalmethodes afrekenen.

Activatie

Na je bestelling worden de diensten geactiveerd.

Beginnen

Je kunt de diensten na activatie beheren in Mijn DCG.