“Een landelijk service nummer straalt meer professionaliteit uit dan een lokaal netnummer,” zegt Michel van der Zwaag, oprichter en eigenaar van WHUB Incasso uit Nijkerk. “Alex begreep dat, dus was de oplossing zo gevonden.”
WHUB – wat staat voor Wij Helpen U Bij – Incasso is sinds vijf jaar actief en regelt de incasso voor verschillende opdrachtgevers. “Die komen uit allerlei branches, van sportscholen tot en met woningbouwcorporaties. Ik sta hen bij van begin tot eind, van de eerste brieven tot aan het opstellen van een dagvaarding en het pleiten in de rechtszaal,” legt Michel uit. “Ik weet van A tot Z hoe het werkt met incasso en alles gebeurt zoals het zou moeten gebeuren. Ik ben geen deurwaarder, ik mag dus bijvoorbeeld geen dagvaarding uitreiken of beslag leggen op goederen. De regels zijn daar heel helder in.”
Michel werkt vanuit Nijkerk, maar regelt de incasso voor opdrachtgevers door het hele land. “Of ik nu in Groningen in de rechtbank sta, of in Limburg, ik ben overal beschikbaar.” Dat was ook de reden dat Michel een landelijk telefoonnummer wilde hebben. “Als je een lokaal netnummer hebt, in mijn geval het netnummer van Nijkerk, dan denken mensen dat je alleen in die regio actief ben. Met een landelijk nummer heb je dat niet. Het straalt ook professioneler uit.”
“Via mijn webdeveloper kwam ik bij DCG uit, bij Alex. Wat vooral zo fijn was, was dat het na het tweede gesprek al niet meer als ‘zakelijk’ voelde. Het voelde gelijk goed,” gaat Michel verder. “En DCG trof een goede deal met mij, wat ook belangrijk is. Ik wilde natuurlijk niet te veel betalen. Met deze oplossing ben ik nu zelfs voordeliger uit,” lacht hij.
Het overzetten naar de nieuwe telefoonoplossing ging vrij soepel. “Als iets nieuws is, dan heb je altijd kinderziekten. In het begin was de verbinding slecht. Er zat letterlijk ruis op de lijn. Juist omdat het mij om professionaliteit ging, was dat wel frustrerend. Ik heb daar dan ook veel achteraan gezeten. Maar altijd was Alex er om me gelijk te helpen, ook in de avond!”
“Het bleek dat 3CX, de telefoonoplossing die wij gebruiken, niet compatibel was met de Safari Browser. Door een andere browser te gebruiken, konden wij het probleem gezamenlijk verhelpen Uiteindelijk hebben wij een oplossing gevonden, en nu werkt het allemaal goed.”
“Het fijne is dat Alex en DCG echt met je meedenken. Met je praten over wat je nodig hebt en welke oplossing daar het beste bij past. En ook nog eens kijken naar goede deals. Een echte sparringpartner die er voor jou is.”
Wil je weten wat DCG voor jou kan doen? Neem contact op, of lees onze andere blogs.